تصاویر بیلبوردهای گروه طلایه داران

 

زیبایی بصری و رسایی مفهومی تبلیغات محیطی میتواند ضمن ایجاد مناظر چشم نواز در شهرها، تصویر مناسبی از برند را در ذهن مخاطبان حکاکی نماید. امروزه با توجه به اشتیاق مردم به شهرنشینی و گستردگی معابر، امکان ویژه ای برای تدوین استراتژی های ارتباطی در حوزه بیلبورد، استند، ماکت، تبلیغات حجمی و… به دست آمده و با توجه به ویژگی های این نوع تبلیغ در راستای معرفی و ارتقای برند از طریق دستیابی به رسانه های خلاق با گروه های مخاطب طبقات اجتماعی، جذابیت خاصی را در صنعت تبلیغات ایجاد کرده است.
تصور شهر مدرن بدون معابر و بزرگراه هایی که در جای جای آن، پیام های بازرگانی و تبلیغاتی خودنمایی می کنند دشوار است. تولید کنندگان کالا و خدمات با استفاده از انواع بیلبوردها و استندها، ضمن زیباسازی و ایجاد تنوع بصری در محیط شهری، با مخاطبان خود سخن می گویند و پیام های خود را در ناخودآگاه آنان ثبت می نمایند.
گروه طلایه داران با در اختیار داشتن فضاهای تبلیغات محیطی گسترده در نقاط استراتژیک شهر تهران و سایر شهرهای بزرگ، امکان معرفی محصولات و خدمات را به شکلی گسترده و ملی دارا است.

 

اولین نمایشگاه املاک و مستغلات     |     پنجمین نمایشگاه بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری     |     نهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان     |     تصاویر بیلبوردهای گروه طلایه داران